Obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho.
Objednávka
1. Všetky objednávky vrátane tých, ktoré sú podané prostredníctvom internetu sú záväzné.
2. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že je oboznámený s obchodnými podmienkami a zároveň aj s reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.
3. Po odoslaní objednávky je objednávka záväzná pre obidve strany (kupujúceho i predávajúceho) a má charakter uzavretej kúpnej zmluvy.
4. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných
údajov vo formulári. Firmy do poznámky na píšu IČO a DIČ.
5. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim vo vypísanom formulári.
6. Všetok tovar je dodaný s daňovým dokladom.
Práva a povinnosti kupujúceho
1. Kupujúci je povinný uviesť správnu a úplnú poštovú adresu, na ktorú má byť objednaný tovar odoslaný.
2. Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar a zaplatiť celkovú sumu, vrátane
poštovného podľa taríf SP alebo inej prepravnej spoločnosti (tovar zasielame 1. triedou a
poistený).
3. V prípade nepreberania objednaného tovaru je kupujúci povinný uhradiť všetky náklady vynaložené na doručenie objednaného tovaru.
Práva a povinnosti predávajúceho
1. Všetky osobné údaje poskytnuté pri vypísaní formulára sú dôverné.
2. Predávajúci má právo odmietnuť objednávku, pokiaľ kupujúci opakovane neplní svoj
záväzok prebrať tovar a zaplatiť kúpnu cenu.
3. Predávajúci má právo od kúpnej zmluvy (záväznej objednávky) odstúpiť v prípade, že sa objednaný tovar už nevyrába, nedodáva, poprípade je dlhodobo nedostupný.
O odstúpení od zmluvy bude predávajúci kupujúceho informovať e-mailom alebo
telefonicky podľa údajov poskytnutých v objednávke.
Záruky a reklamácie
1. Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom.
2. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je kupujúci povinný uplatniť okamžite po ich odhalení. Neskoršie reklamácie tohto druhu už nie je možné uznať.
3. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
4. V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup, kupujúci kontaktuje predávajúceho, ktorý mu na základe daňového dokladu potvrdeného predajcom vykoná záručnú opravu alebo vymení tovar. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, v primeranom balení, tak aby tovar nemohol byť poškodený počas prepravy, vrátane manuálov, inštalačných médií, kópie faktúry. Oprávnená záručná oprava je bezplatná. Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť všetky náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.
5. Tovar, ktorý je reklamovaný v dôsledku zistenia výrobnej vady je potrebné vrátiť kompletný, spolu s daňovým dokladom. V prípade uznania reklamácie bude tovar vymenený alebo peniaze vrátené v plnej hodnote. Nevracia sa cena poštovného a balného!
Ochrana osobných údajov
1. Prevádzkovateľ internetových stránok www.JUKE.sk sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú
použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených predávajúcim. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.
Ďalšie ustanovenia
1. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä
prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) a internetovej siete (www), ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
2. Ďalšie vzťahy neupravené obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými týmito ustanoveniami.
POUČENIE O PRÁVACH KUPUJÚCEHO PRI NÁKUPE CEZ INTERNET
MOŽNOSŤ ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzatvorenej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote list o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne priamo u predávajúceho.
Poplatky za poštovné a balné sú podľa cenníka Slovenskej pošty (www.posta.sk/sluzby/baliky)
Po obdržaní Vašej objednávky dostanete potvrdzujúci email s konečnou cenou vrátane poštovného.